reklama

Prečo milujem deti?

Nielen preto, že dve konkrétne sú moje:-), ale pre ich čistotu, úprimnosť a otvorenosť. Zbožňujem ich výroky, zvedavé otázky a originálne nápady. Odkedy mám deti, môj život je rozhodne pestrejší a už by som si ho nevedel predstaviť bez tých ich postrehov. Včera zasa zopárkrát zaperlili... napokon, asi budete súhlasiť, že väčšina pravdivých výrokov pochádza od detí. A často sú to aj tie najvtipnejšie výroky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

Mama dvojročnej Lucke: „Nechaj ocka, bolia ho zúbky.“
Lucka: „Ukáž, opravíme...kde mám kladivko?“

***

„My máme v škôlke rybičku...“
„Hej? No to je super. A ako ju voláte?“
„Poď sem!“

***

V obchode.
„Miláčik, to sú drahé cukríky...“
„A koľko stoja?“
„Veľa. Aha, vyše dve eurá...“
„Tak mne stačí teraz jeden...vyberme ho a ten bude stáť menej.“

***

Štvorročná Maťka pri doobednej prechádzke: "Aha, nezdomovec!"
"Miláčik, nehovorí sa nezdomovec, ale bezdomovec. B-b-bezdomovec, vieš?"
"Mhm...aha, b-b-nezdomovec!"

***

Maťka po dopozeraní Mrázika.
„Aj zo mňa bude medveď ako z Ivana, keď sa budem stále pozerať do zrkadielka?“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

***

Otázka u starých rodičov:
„Prečo spí dedko tak nahlas?“

***

Staršia o mladšej:
„Dajme jej radšej sušené mlieko. Neokaká plienky a potom ju len povysávame...“

***

„Miláčik, už toľko nerapoc. Veď tebe sa tá malá pusinka nezastaví.“
„Ale áno, zastaví. Keď spinkám.“

***

„Maťka, s plnými ústami sa nerozpráva. Tichúčko a pekne papaj.“
„Tak ja už nie som hladná...“

***

„Ocko, a čo je to tá syfilisovská práca?“

***

„Ockóóó, ocííí, tu lezie mravček...aha, už nelezie, už je kaput.“

***

Práve som sa vážil na digitálnej váhe, pribehla Maťka, že aj ona chce, postavila sa na váhu a spýtala sa: „Koľko stojím?“

***

„Maťka, všetky deti musia do škôlky, tak prosím neplač a nerob mi tam scény, dobre? Môžem sa na teba spoľahnúť?“
„Nie...“
„A to už prečo?“
„Keď ty si taký ťažký... by si ma rozpučil...“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak ak máte chuť, pridajte hlášky svojich detí. Niet nad úprimný detský humor:-)

Milan Buno

Milan Buno

Bloger 
  • Počet článkov:  412
  •  | 
  • Páči sa:  464x

Robím to, čo milujem...po dlhých rokoch v médiách som sa vrhol na knihy a vo vydavateľstve Ikar mám všetky možnosti a príležitosti, ako si ich vychutnať naplno. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu