reklama

Trik na pekný deň

Niekedy mám pocit, že si zabúdam užívať život. Možno máte podobný pocit a možno ste na tom oveľa lepšie. Často si však uvedomím, že sa iba náhlim, niekam sa ženiem, žijem pre iných a prestávam si vychutnávať drobnosti. Maličkosti, ktoré dokážu zázraky. A tak som začal používať trik, ktorý som kdesi vyčítal. Jednoduchý trik na pekný deň:-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu

Ráno povedzme odídete z domu do práce, školy, vybavovať záležitosti po úradoch, proste idete kdekoľvek. Do ľavého vrecka bundy alebo nohavíc si vložte desať hráškov, fazuliek, kamienkov...môže to byť čokoľvek, hlavne nech to je malé (veľké šutre by vás asi ťažili:-)). Ja som si potajomky požičal od dcér desať malých korálikov z ich sady:-). 
Vždy keď máte nejaký pozitívny zážitok – napríklad príjemné stretnutie, niekto sa na vás usmeje, kolega vám pomôže s nejakou úlohou alebo vás šéf pochváli – vezmite hrášok (fazuľku, kamienok) z ľavého vrecka a preložte ho do pravého.
Večer si doma prezrite svoje poklady a pri každom hrášku v pravom vrecku si spomeňte na tie krásne chvíle, ktoré ste si takto uchovali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Napríklad hneď ráno sa ma štvorročná dcérka spýtala, či ju ľúbim. „Jasné, že ťa ľúbim, ty si moja princeznička,“ odvetil som a ona ma silno objala. Úžasný štart do nového dňa...a šup korálik do pravého vrecka.
Od rána mrholí, všade plno mlák a ako sa tak blížim k ceste, vidím staršiu pani na okraji chodníka. Blíži sa auto, nebrzdí, v poslednej chvíli ju vezmem pod pazuchu a odsuniem od okraja cesty. Vyšplechnutá voda nás len tak-tak nezasiahla...pani na mňa vďačne pozrie, poďakuje, ja vravím – veď to je maličkosť, ale zjavne som ju potešil a tak si prekladám ďalší korálik do pravého vrecka.
V práci ma čaká plno e-mailov a medzi nimi jeden od priateľky z Británie, s ktorou som sa roky nevidel. Aj pár milých, láskavých riadkov urobí svet krajším...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P.S. Niekedy je neuveriteľné, na koľko krásnych, milých, pozitívnych situácií a ľudí zabúdame v priebehu dňa. Ja už mám dnes v pravom vrecku tri koráliky:-)

Milan Buno

Milan Buno

Bloger 
  • Počet článkov:  412
  •  | 
  • Páči sa:  464x

Robím to, čo milujem...po dlhých rokoch v médiách som sa vrhol na knihy a vo vydavateľstve Ikar mám všetky možnosti a príležitosti, ako si ich vychutnať naplno. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu