reklama

Už ani zlodeji nie sú, čo bývali...

Nechať sa okradnúť v bratislavskej MHD, nie je žiadne umenie. Potvrdia to najmä cezpoľní a kedysi, tak druhý-tretí rok, čo som bol v Bratislave, som si to zažil aj ja. Odvtedy si dávam poriadny pozor. Vždy a všade. Dnes ráno som si pohodovo nastúpil do električky, z ktorej sa však o pár minút stala takmer hammelovsky smutná ranná električka... našťastie, nestala sa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Každé ráno počúvam cestou do práce rádio na mobile. Francúzske France info, nech som v kontakte s francúzštinou. Hlasitosť vysoká, aby som počul. Biele slúchadlá sa mi ťahajú od uší do vrecka na bunde. Ako sa tak s električkou a asi tristo ľuďmi v jedinom vozni natriasame, zrazu...nič. Ticho. Žiadne „il est sept heure et demi, bonjour“.

Inštinktívne siahnem do vrecka, aby som pozrel, prečo nemám spojenie (predsa len, stiahnutá aplikácia sa občas na sekundu-dve odmlčí) a narazím na ruku. V mojom vrecku. Či skôr už takmer vonku a v nej môj milovaný smartfón. Stisol som cudziu ruku za zápästie a súčasne som sa obrátil. Patrila asi o pol hlavy nižšiemu chlapíkovi, slušne oblečenému s prešedivenými vlasmi a smiešnou čapicou. Ani vo sne by som ho netipoval za zlodejíčka, no svet je dnes obrátený naruby. Dejú sa aj bizarnejšie veci.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Pozreli sme si do očí, ja zaskočený, on prekvapený....ale keby sa lepšie prizrel, nemusel byť taký sprostý. Biele slúchadlá na tmavej bunde svietili hádam do Podunajských Biskupíc a mohlo mu napadnúť, že ak končia v danom vrecku, asi budú na niečo napojené. A tým niečím bol môj mobil.

Nuž, ani zlodejíčkovia už dnes nie sú to, čo bývali. Možno šikovní, „zruční“... ale blbí!

P.S. Ako sa to skončilo? Chlapík si vytrhol ruku z mojej, behom troch sekúnd sa predral cez masu ľudí a keďže sme práve zastavili pri Saleziánoch, vyskočil z električky a nebolo ho. Priznám sa, že som sa za tých pár sekúnd nezmohol na nič, zaskočený drzosťou a hlúposťou, prekvapene som len zízal a nechal ho bežať...

Milan Buno

Milan Buno

Bloger 
  • Počet článkov:  412
  •  | 
  • Páči sa:  464x

Robím to, čo milujem...po dlhých rokoch v médiách som sa vrhol na knihy a vo vydavateľstve Ikar mám všetky možnosti a príležitosti, ako si ich vychutnať naplno. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu